2015-12-05

Kid Koala 有幾正?

Kid Koala 有幾正?我希望講到一成。

Kiasmos 交台後,用左半粒鐘 set 好三個 deck 同一個 mixer。然後一身 Koala costume 嘅 Kid Koala 接過咪,用流利廣東話同大家講:你地好,我係 Kid Koala⋯⋯ 一開始,就連環幾首 Beastie Boys,响我以為自己睇僅嘅係 Mix Master Mike 嘅同時,剎那間又想起原來 MCA 已經離開左我地幾年。之後一連串無間段 mixing,有 old school hip hop、soul、funk、80's disco,就連 classic rock 亦俾佢 mix 埋落 dance beat。記得上次 DJ Krush 响 Kee Club 嘅演出亦有咁多元化,但 Kid Koala 嗰種 mixing 係 smooth 到癲,差不多分零兩分鐘已經換碟,轉 beat,重點係佢冇帶 ear mon 都入得咁準! 
Kid Koala 多元化到極點!就連佢五歲個女聽嘅兒歌都可以變跳舞野,重要叫埋 stage 上面兩個食蕉一齊舉手數 beat,齊 jump up,自己走埋落台叫大家一齊踎底起身玩一二三三二一,一齊un下un下跳起身,再走上台駁返隻歌,又完全冇甩 beat!

响已經 high 爆嘅時候。筆鋒一轉,一個熟悉的美奏出來,竟然係 Karen O 把聲!再次被 Kid Koala 撻著,佢用左 Yeah Yeah Yeahs 其中我最鐘意嘅 Skeletons(來自 It's Blitz!),於是又 stone 左咁企左响度,睇一下 Kid Koala 會再點 develop,佢竟然 mix 左 Fitter Happier 落去(來自 Radiohead 嘅 OK computer)!成隻 Skeletons 俾 Kid Koala mix 到變成第二樣嘢!心𥚃暗自稱贊 Kid Koala 原來都聽 indie 野,重俾諗到可以咁樣 mix。

最後的高潮位,當然係 Kid Koala 嘅首本名曲,用 3 個 deck 玩啲 Moon River,一首耳熟能詳嘅 Moon River,Kid Koala 只係用 Turntable 同 mixer 就已經玩到出神入化,除左目定口呆,同無話可說之外,我真係無話可說⋯⋯ 所以,我覺得 Clockenflap 2015 嘅 top one 絕對係 Kid Koala!別無他選!

#kidkoala #clockenflap #clockenflap2015

沒有留言:

linkwith

Related Posts with Thumbnails