2006-01-19

坤記:「有冇訂位。冇?等下啦。」

相片來源 openrice

去坤記,是一定要訂位的。冇訂位,只有等。最好食六點,因為如果你訂八點,最快八點半或者八點九至才有位!

在早前兩期的 HK magazine (記不起是1月1,還是1月8那一期),坤記名列 The longest queue restaurant in Hong Kong 的其中一間,可想而知坤記有多旺場。在1月14日《信報》內張建雄的專欄亦有題及坤記。

煲仔飯:

不用說,是必食。老板坤哥辛辛苦苦,先用煤氣爐將生米煮成生熟飯,再用炭爐,煮慢慢煲熟配料,慢工出細貸,最少五、六個字才能完成香噴噴的煲仔飯,是有血有汗的煲仔飯。不論是排骨、滑雞、臘腸、臘味都十分出色,配料的味道滲入飯粒,十分入味。飯焦的燒得剛好,又香又脆,不會太焦、不會乾巴巴。

煲仔菜:

栗子炆雞煲。栗子超腍、滑雞入味。煲仔上菜時依然熱騰騰和吱吱聲。

豬骨煲:

大大煲,如果只是二人世界,一鍋豬骨煲加一客肥牛,好了。免得眼闊肚窄。

坤記店內的空氣污染指數甚高,不論是炭味和煙味。若坐門口,空氣比較流通,不過會有蟑螂走過,要小心!

坤記煲仔小菜
地址: 西環皇后大道西236號和益大廈地下1號舖
電話: 2803 7209
http://www.openrice.com/big5/sr2.htm?shopid=13356

4 則留言:

匿名 說...

真係未去過,有機會會去下。

Sunny Chan 說...

記得記得記得,訂位訂位訂位!

匿名 說...

不如搵個飯局o係坤記!!

Sunny Chan 說...

好呀!不過我prefer星期六或星期日。因為平日太晏實冇位。

linkwith

Related Posts with Thumbnails