2006-04-25

字花 Fleurs des Lettres


星期日。跟女友在劉健威的留家廚房飲茶。

望著玻璃窗外梁秉鈞那篇反轉了的鴛鴦,手裡夾著新鮮嫩滑的蝦餃,心裡卻在虎視眈眈那一口爽脆的春卷,還有那散發著荷葉香的珍珠雞。

拿著〈蘋果日報〉,在名采版內遊蕩,停泊在梁文道的專欄。說他的友人常邀請到他一些研討會、新書發佈會,有點自愧閱讀的時間不多,要多花點時間多讀些書...

還在參透梁文道在寫甚麼「字」、甚麼「花」的時候。

哎呀!

原來梁文道就在對面海星光行的商務開《字花》綻放儀式暨香港閱讀文化討論會!和李歐梵大談香港閱讀文化!更敬備茶點 !

在其後數小時,那130本《字花》已經...

《字花》
www.fleursdeslettres.com
留家廚房
yellowdoorkitchen.com.hk

3 則留言:

細孖匡 說...

Sunny,怎麼樣呀?你買不到字花?快去阿麥書房碰碰運氣吧(我都買了三本,一本自用,一本給哥哥,一本給老師,又帶了同學去買了本)。

我去了那個文化討論會,兩位學者講ge野好多都好閒談性質,但係一講D到point D ge野就真係令人獲益架。唔知下期字花會唔會有節錄喇。我都有問到問題,好彩冇被影,至少字花個flickr冇我個樣!

Sunny Chan 說...

買到啦,阿麥書房還有不少存貨。好低睇,估唔到禁厚。

細孖匡 說...

好好睇牙真係,睇到停唔到手,我平時臨訓先睇,好眼訓都睇到唔想訓。

其實呢期仲有一兩本新出ge呢類型雜誌,例如《月台》不過得好少內容。

linkwith

Related Posts with Thumbnails