2005-11-26

我喜歡看的雜誌是....



我都冇睇本地的"潮"雜誌好耐,好似《Milk》、《東Touch》。與其要睇扮日文的雜誌,不如睇直接睇 《relax》、 《studio voice》、《casa》 估估下重好! 起碼人家日本雜誌冇無謂廣告,冇低能口號, 印刷又靚!《Milk》和《東Touch》來來去去又咪係抄日本野,俾盡抄埋《iD》、《Dazed and confused 》、《Wallpaper》夠未!

我發覺內地的雜誌好睇好多,《周未畫報》、《城市畫報》、《藝術世界》、《新視線》、《城市中國》、《 青年視覺vision 》、《TOM》和好耐以前的《視覺21》。其實香港好多有料的潮人或稱文化人,都在內地的雜誌供稿,好似黎堅惠,歐陽應霽,陳冠中,李照興,黃源順….

台灣雜誌亦好好睇,好似《誠品好讀》、《INK印刻文學生活誌》、《ppaper》和《Net and Books 網路與書》。

其實,我小時都係睇《東Touch》大的,不過比較懷念曇花一現的《MAG》。我認為香港現今只有《信報月刊》,《茶杯》,《號外》,《 E+E 》和免費的《藝訊》,《HK magazine》,《讀好書》好睇。

不竟,年紀大了、心態變了、潮不了、亦潮不起!

註:
《南方都市報》因為是內地的"報紙",所以不能直接入口,《周未畫報》可在阿麥書房找到,是阿麥親自在大陸hand carry 回來的。此外《城市畫報》,《藝術世界》,《新視線》,《城市中國》,《 青年視覺vision 》,《ppaper》可在阿麥書房找到。其實很多內地的雜誌可在電腦場找到。《誠品好讀》,《INK印刻文學生活誌》,《Net and Books 網路與書》可在樂文和 kubrick 找到。

延伸閱讀:
你喜歡看的雜誌是?
打開《Milk》摺埋《東Touch》

4 則留言:

匿名 說...

我也在阿麥那邊訂周末畫報呢

Sunny Chan 說...

Hi Ray,

你好?.

現在,我基本上只在阿麥買書和雜誌,我覺得阿麥入的書好"中",而且又平.

匿名 說...

Wah, MAGPAPER from 新報... 我以前都有儲, 不過好似已經給家裡的人丟了...

Sunny Chan 說...

我亦曾經幾度想丟去上世紀的《MAGPAPER》,不過始終唔捨得,我還有幾張《新報》時期的《MAGPAPER》剪報呢…

linkwith

Related Posts with Thumbnails